The rich harvest of digitalization

We are 7 billion people, and we will be over 10 billion by 2050. Feeding an increasing population will be necessary, and all these challenges will need to be addressed with the help of farmers. That`s why the digitalization of the field is becoming increasingly important for enhancing efficiency.

În deceniile care vin, va trebui să mărim producția de alimente cu 60% – 70%, pe aceeași suprafață de pământ sau chiar mai mică. – Răzvan Ghenu, Digital Business Advisor la ARGGO


Despre marile provocări ale viitorului, dar și despre soluțiile de digitalizare la nivelul agriculturii și cum vor reuși acestea să ajute producătorii, a vorbit la New Agro, Răzvan Ghenu, Digital Business Advisor la ARGGO.

Suntem 7 miliarde de oameni și vom fi peste 10 miliarde în 2050. Vom avea provocări importante pentru generațiile care vor veni după noi, care vor avea și ele nevoie de resurse. Va fi nevoie să hrănim tot mai mulți oameni, iar toate aceste provocări vor trebui abordate cu ajutorul fermierilor. Tocmai de aceea, digitalizarea domeniului devine tot mai importantă, pentru sporirea eficienței. „Tehnologia în sectorul agricol nu mai este un moft, este o necesitate. Unii au început deja să se digitalizeze. Acesta este un trend care va continua, dar se face cu pași lenși. Sunt puține companii din domeniul agri, care au implementate soluții inteligente. Cea mai mare problemă pentru companiile din agri era lipsa competențelor digitale în rândul angajaților și lipsa rezistenței la schimbare.

La ARGGO ne considerăm un partener de digitalizare și venim atât cu soluții de business din universul Microsoft, cât și cu o platformă prin care extindem soluțiile ERP prin crearea unor tehnologii inteligente. Noi desenăm fluxurile de business, peste care dezvoltăm aplicații ușor de folosit”, a spus Răzvan Ghenu, Digital Business Advisor la ARGGO, la New Agro. Acesta a venit și cu exemple despre cum au fost implementate soluțiile de business în companiile care au apelat la soluții de digitalizare. „Perioada de absorbție a soluțiilor digitale a durat câteva luni în cadrul unei companii pe care am avut-o drept client. Soluția pentru aceasta a fost dezvoltarea unor aplicații mobile-friendly, pentru folosirea acestora mai ușor pe teren. Fermierii pot accesa fonduri pentru digitalizarea companiei lor, iar ARGGO vine cu soluții și consultanți pentru nevoile clienților: aplicații pentru imputuri în agricultură, trading de cereale etc.”, arată reprezentantul ARGGO.

Pentru clienți, aplicațiile digitale sunt un element pe care se pot baza. Astfel, în cazul în care un angajat s-a îmbolnăvit, cu ajutorul aplicației, munca a putut fi preluată de un alt coleg, astfel încât activitatea să nu aibă de suferit. ARGGO oferă soluții de digitalizare care se pot mula pe orice tip de business, atât cu soluții de la Microsoft, cât și alte soluții custom. Tehnologia poate ajuta foarte mult în relația pe care companiile o creează cu clienții și angajații, nu doar în eficientizarea proceselor interne.

„Cea mai mare problemă pentru companiile din agri era lipsa competențelor digitale în rândul angajaților și lipsa rezistenței la schimbare. La ARGGO ne considerăm un partener de digitalizare și venim atât cu soluții de business din universul Microsoft, cât și cu o platformă prin care extindem soluțiile ERP prin crearea unor tehnologii inteligente. Noi desenăm fluxurile de business, peste care dezvoltăm aplicații ușor de folosit.

Share

Press Articles

Smart retail: the technologies that take inventory management to the next level

Inventory management has evolved from a basic operational task into a core strategic function. Modern technologies offer real-time visibility, automated processes, and decisions supported by accurate data. What once required extensive manual effort has become a source of efficiency, cost reduction, and improved customer experience.

Loyalty as a growth driver: how LS Central strengthens customer relationships

A well-designed loyalty strategy provides stability and long-term growth. With LS Central, customer behavior and preference data can be turned into concrete actions that increase the relevance of each interaction and sustain interest in the brand. The system consolidates all touchpoint information and uses it to support loyalty programs, tailored offers, and coherent communication across departments.

How LS Central transforms hotel management into a unified and intelligent process

Digital progress in the hospitality sector is not just about modern infrastructure. It means better coordination between departments, clear data management, and a coherent experience for every guest. LS Central provides a complete platform that brings together all essential hotel operations – reservations, front-desk activity, restaurants, inventory, and financial reporting. With this level of integration, decisions are made faster, costs decrease, and services can be tailored for every visitor.

Subscribe to our newsletter

Stay up to date with the latest news, business solutions, app development, events, and much more from Arggo.

Newsletter Subscription Form EN
Skip to content