Digitization is a must in the world of modern businesses

In an article published by Investing in Property magazine, Otilia Ionascu, Head of Operations at Arggo, discusses the importance of personalized digitalization for modern high-performing businesses.

Astăzi, o afacere construită pe modelul proceselor tradiționale nu mai poate fi performantă, digitalizarea devenind o necesitate în lumea afacerilor moderne. Procesele tradiționale se dovedesc a fi ineficiente într-o lume dominată de tehnologie și de volatilitatea cerințelor pieței. Astfel, antreprenorii se află în situația în care trebuie să înceapă procesul de transformare digitală. Automatizarea și optimizarea proceselor de lucru devenind aspecte vitale pentru succesul afacerii lor, dar și a oricărei companii.

În România, cu toate că la nivel individual trecerea de la analog la digital s-a întâmplat firesc, la nivel macro digitalizarea afacerilor încă este adoptată cu reticență. De vreme ce afacerile funcționau după modele bine cunoscute, antreprenorii nu au dorit să investească în digitalizare din teama de a nu-și perturba un sistem deja funcțional.

Astăzi, observăm că percepția asupra soluțiilor digitale s-a schimbat radical, sectorul public fiind și el un participant la această transformare de paradigmă. Science-fiction-ul din trecut astăzi este dezirabil, chiar esențial sau obligatoriu, percepție împuternicită de observarea și înțelegerea beneficiilor tehnologiilor digitale în cadrul companiilor de succes.

Un număr tot mai mare de companii au conștientizat importanța digitalizării și au inițiat investiții în procesele de transformare ale afacerilor lor. Transformarea digitală redefinește modul de operare al organizațiilor, acestea economisind timp și resurse. Astfel, această economisire de timp poate fi canalizată către dezvoltarea de strategii de business, îmbunătățirea relațiilor cu clienții și în final generarea de profit. În paralel, unul dintre avantajele majore constă în eliminarea sarcinilor repetitive și obositoare care sunt consumatoare de timp, atenție și efort nenecesar.

Deși este evidentă dorința tot mai mare a companiilor de a implementa soluții digitale, de multe ori costurile asociate unei transformări complete pot fi considerabile. Implementarea unei soluții digitale de amploare necesită resurse semnificative. Chiar dacă implementarea unei soluții de tip ERP (Enterprise Resource Planning) este abordată, de cele mai multe ori, este necesară personalizarea ei în funcție de felul în care o afacere operează. Adesea, există cerințe specifice cu numeroase grade de personalizare care nu pot fi îndeplinite de soluțiile standard.

Chiar dacă acest subiect de digitalizare în afaceri nu mai este nou, încă există confuzie când se pune problema implementării de soluții. Din cauza diversității industriilor, a naturii afacerilor, a modului în care operează, a personalului etc., este nevoie de un partener de digitalizare care să poată facilita tot procesul, de la analiză și diagnosticare, la implementare și suport.

Otilia Ionașcu, Head of Operations în cadrul Arggo, explică modul în care Arggo ajută această diversitate de companii în procesul lor de transformare digitală: “Avem o echipă cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul digitalizării afacerilor și suntem alături de clienții noștri pentru a le oferi soluțiile optime pentru cerințele lor. Oferind o gamă largă de soluții din cadrul suitei Microsoft Dynamics 365, am observat că există multe companii care doresc o soluție proprie și complet personalizată. Astfel am dezvoltat soluții intermediare și accesibile care îmbina eficiența digitală cu flexibilitatea personalizării. Aici intervine conceptul de low-code Business Process Management (BPM).

Low-code BPM (Business Process Management) reprezintă o tehnologie digitală care se bazează pe utilizarea unei platforme de dezvoltare cu un nivel redus de cunoștințe în programare. Prin intermediul Timeqode, platformă dezvoltată de Arggo, special pentru modelarea proceselor de business, facilităm o bază pentru clienții noștri care doresc să-și creeze și să-și implementeze o strategie digitală. Această platformă oferă o modalitate rapidă de a automatiza fluxurile de lucru, reducând dependența de programatori sau departamente de IT și este integrată cu orice sistem digital deja existent.

Experiența noastră în implementarea de sisteme ERP cum ar fi Dynamics 365 Business Central sau Dynamics 365 for Finance and Operations ne-a arătat că atât clienții mari, cât și cei mici și mijlocii au nevoie și de sisteme digitale personalizate pentru operațiuni specifice ale organizației lor. Câteva exemple de digitalizare includ: digitalizarea procesului de facturare, acces digital la serviciile bancare, digitalizarea întregului proces de producție, acces digital la servicii medicale cum ar fi programare online, dosar electronic, telemedicină etc.

Misiunea Arggo este de gestionare eficientă a timpului prin modelul time-as-a-service, un serviciu revoluționar de digitalizare a proceselor pentru companii la nivel global. Timeqode a fost dezvoltată pentru a se alinia cu această viziune. În portofoliul Arggo sunt clienți care include Viarom, Secom, Baumit, Automobile Bavaria, Doctor Leahu, Agrii, Băneasa Shopping City, KFC, Pizza Hut, Kruk, Klass Wagen, Klarwin, Kwizda Agro și Titan Machinery. Acești clienți valorează soluțiile Arggo deoarece acestea optimizează rapid procesele lor, oferind în același timp servicii de calitate superioară, reducând costurile operaționale și îmbunătățind profitabilitatea afacerii lor.”

Share

Press Articles

Smart retail: the technologies that take inventory management to the next level

Inventory management has evolved from a basic operational task into a core strategic function. Modern technologies offer real-time visibility, automated processes, and decisions supported by accurate data. What once required extensive manual effort has become a source of efficiency, cost reduction, and improved customer experience.

Loyalty as a growth driver: how LS Central strengthens customer relationships

A well-designed loyalty strategy provides stability and long-term growth. With LS Central, customer behavior and preference data can be turned into concrete actions that increase the relevance of each interaction and sustain interest in the brand. The system consolidates all touchpoint information and uses it to support loyalty programs, tailored offers, and coherent communication across departments.

How LS Central transforms hotel management into a unified and intelligent process

Digital progress in the hospitality sector is not just about modern infrastructure. It means better coordination between departments, clear data management, and a coherent experience for every guest. LS Central provides a complete platform that brings together all essential hotel operations – reservations, front-desk activity, restaurants, inventory, and financial reporting. With this level of integration, decisions are made faster, costs decrease, and services can be tailored for every visitor.

Subscribe to our newsletter

Stay up to date with the latest news, business solutions, app development, events, and much more from Arggo.

Newsletter Subscription Form EN
Skip to content