De 10 ani, Arggo digitalizează și automatizează procese de business

Arggo sărbătorește 10 ani, evoluând de la 14 la 100 de membri în București, Brașov și Timișoara. Cu o cifră de afaceri de peste 6,5 milioane euro în 2023, dezvoltă platforma Timeqode pentru managementul proceselor de business.

Anul acesta Arggo aniversează 10 ani de existență, 10 ani de provocări care se dovedesc că au condus compania la succes în afaceri.

Ne-am înființat în 2014 dintr-o echipă mixtă formată din 14 oameni veniți din IT cu o vastă experienţă în sisteme informatice și consultanță de business. Arggo s-a constituit din acești oameni și cu scopul de a răspunde nevoilor diverselor industrii: aplicații software specifice, servicii complete de consultanță IT, BI.”, a declarat Andrei Cârcu, General Manager în cadrul Arggo.

Arggo, ca partener Microsoft, oferă toată gama de soluţii software din suita Dynamics 365, soluţii de productivitate şi de colaborare cu Office 365, găzduite atât în infrastructura clientului, cât și în Cloud.

Diferențiatorul Arggo pe piața de IT este propriul produs, Timeqode. Timeqode este o platformă low-code de business process management, care permite atât echipei Arggo, cât și clienților săi să transpună orice flux de business într-o aplicație. Aplicațiile sunt user-friendly și pot fi utilizate de pe orice tip de dispozitiv. Platforma Timeqode pune la dispoziție o librărie mixtă de conectori de integrare, atât nativă cu principalele soluţii Microsoft si anume Dynamics 365 Business Central și SharePoint, precum şi cu alte sisteme interne sau externe implementate care se regăsesc în cadrul oricărei companii.

Cu ajutorul platformei, echipa Arggo a dezvoltat în timp şi propriile soluţii de business – spre exemplu, Expense Management, aplicaţie care simplifică întregul proces de creare şi aprobare a plăţilor în avans, Procurement, soluţie de gestiune a proceselor de achiziţii interne, Document Management care ajută la organizarea activităţii de aprobare și semnare a oricăror tipuri de documente, Construction Sites, aplicație care gestionează întreaga activitate a unuia sau mai multor șantiere, CRM, managementul oportunităților de vânzare și al clienților şi multe altele.

Platforma Timeqode poate fi utilizată de orice companie pentru a-și crea intern propriile aplicații destinate automatizării și digitalizării fluxurilor de business, fără a necesita cunoașterea unui limbaj de programare.

Toți acești ani au fost de consolidare şi creare a fundaţiei pentru creşterea organică pe care ne-o propunem. De la 14 oameni am ajuns la 100, ne-am mutat într-un sediu nou în Bucureşti, am deschis două birouri regionale unul în Braşov și celălalt în Timișoara, am investit semnificativ în produsele noastre proprii și în echipă. Cifra de afaceri a crescut de la an, la an și am închis anul 2023 cu afaceri de peste 6,5 milioane de euro. Lucrăm cu numeroase brand-uri și companii, iar printre clienții noștri care înțeleg importanța digitalizării și automatizării proceselor de business, enumăr câțiva: Băneasa Shopping City, KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Baumit, Aquila, Automobile Bavaria, Agrii România, Synevo, Ameropa Grains, Secom Healthcare, Libra Bank, Kruk, Klarwin, Kwizda Agro, Klass Wagen, Viarom, Titan Machinery etc.”, a declarat Andrei Cârcu, General Manager în cadrul Arggo.

El a adăugat că succesul Arggo pe parcursul acestui deceniu a fost generat în principal de mărirea echipelor de dezvoltare, consultanță şi implementare în care se investește constant pentru a menține același nivel ridicat de calitate a serviciilor.

Citiți articolul original pe: agerpres.ro

Distribuie:

Alte articole

10 cuvinte pentru 10 ani de Arggo

Colega noastră, Bianca Nicolae, Business Solutions Consultant @Arggo București, a acceptat provocarea noastră de a oferi răspunsuri la 3 întrebări simple despre Arggo.

Abonați-vă la newsletter-ul nostru

Fiți la curent cu cele mai recente articole de presă, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe altele din partea Arggo