Clienții din ziua de astăzi își schimbă rapid obiceiurile de cumpărare și așteptările referitoare la calitatea produselor. Sunt mai bine informați, mai interactivi și mai selectivi ca niciodată. Sectorul de Retail trebuie să se adapteze continuu și să găsească cele mai originale modalități de a ține pasul cu noile tendințe și oferte inovatoare de pe piață.
Soluție integrată pentru comenzi, inventar, facturare și achiziții
Gestionarea centralizată a campaniilor, ofertelor speciale și promoțiilor
Vizibilitate totală a tuturor tranzacțiilor de la POS la contabilitate
Control în timp real asupra locațiilor și francizelor
Control centralizat al produselor și prețurilor
Măsurarea performanței pe locație
Sugestii automate de achiziție
Prezentare generală cuprinzătoare a stocurilor
Gestionarea eficientă a personalului
Creșterea traficului de clienți din magazine prin programe de loialitate și magazine online
Cuburi BI configurate pentru Retail
Companiile din retail au reușit să reducă și să amortizeze o parte din costurile asociate operațiunilor zilnice prin optimizarea proceselor de aprovizionare și gestionarea mai eficientă a stocurilor.
Digitalizarea proceselor de vânzare și integrarea canalelor de comunicare au condus la o experiență de cumpărare mai coerentă și personalizată.
Prin automatizarea fluxurilor de lucru și centralizarea datelor, retailerii au reușit să proceseze comenzile mai rapid.
Companiile din retail au obținut o vizibilitate mai bună asupra inventarului, reducând erorile și evitând situațiile de overstock sau out-of-stock.
Contactați echipa noastră pentru a va ajuta
să alegeți cea mai bună soluție pentru afacerea dumneavoastră.
Fiți la curent cu cele mai recente articole de presă, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe altele din partea Arggo