Produse Arggo

Cec-uri și bilete la ordin pentru ERP
Dynamics 365 Business Central

Gestionare bancară simplificată: CEC-uri, Bilete la Ordin și Garanții într-o singură soluție

Gestionare bancară simplificată: CEC-uri, Bilete la Ordin și Garanții într-o singură soluție

Modulul CEC-uri și bilete la ordin pentru Dynamics 365 Business Central, creat de Arggo, reprezintă un instrument indispensabil pentru companiile care doresc să optimizeze procesul de gestionare a plăților și încasărilor. Acesta facilitează completarea, monitorizarea și raportarea tuturor tranzacțiilor asociate cu biletele la ordin, CEC-urile și scrisorile de garanție bancară, oferind o administrare precisă și transparentă a relațiilor financiare cu clienții și furnizorii indiferent de industria din care faceți parte.

Soluția permite administrarea documentelor atât din perspectiva clientului, cât și a furnizorului, acoperind toate etapele procesului: recepție, transmitere spre încasare, încasare parțială sau totală, gestionarea refuzurilor sau anulărilor. De asemenea, utilizatorii pot realiza asocieri automate între instrumentele de plată și facturile neîncasate sau neachitate, având acces la o evidență detaliată a istoricului tranzacțiilor, sumelor rămase și cursurilor valutare utilizate.

Modul de CEC-uri și bilete la ordin pentru Business Central

Optimizați gestionarea documentelor bancare cu modulul nostru integrat pentru Business Central. Conceput pentru a gestiona eficient CEC-uri, Bilete la Ordin și Scrisori de garanție bancară, această soluție oferă control complet asupra fluxurilor de plăți, atât pentru furnizori, cât și pentru clienți.

Îmbunătățiți vizibilitatea asupra fluxurilor de numerar și simplificați procesele de plată cu soluția Arggo pentru Business Central.

Funcționalități pentru Cecuri și Bilete la ordin

01

Modulul de instrumente de plată dezvoltat de Arggo permite gestionarea următoarelor documente bancare: CEC-uri, Bilete la Ordin și Scrisori de garanție bancară

02

Sunt gestionate atât din partea furnizorului, cât și din partea clientului pe fluxuri de la: primire, spre încasare, încasat parțial, refuzat, anulat

03

Modulul include funcționalități de aplicări între instrumente de plată și facturi deschise în soldul clientului sau al furnizorului, corecții de tranzacții și o evaluare completă pentru tot istoricul de tranzacții cu sume rămase și cursuri valutare folosite

04

Pe zona de raportare sunt prezente cele două rapoarte de facturi neîncasate clienți, respectiv neplătite furnizori, care includ și tranzacțiile cu CEC-uri sau Bilete la Ordin

Îmbunătățiți vizibilitatea asupra fluxurilor de numerar și simplificați procesele de plată

Acest program pentru bilete la ordin și software pentru completarea CEC-urilor include caracteristici avansate care facilitează administrarea instrumentelor financiare. Sistemul oferă rapoarte detaliate pentru facturile restante, atât din partea clienților, cât și a furnizorilor, incluzând toate tranzacțiile derulate prin CEC-uri și bilete la ordin. Modulul este compatibil și cu alte soluții dezvoltate de Arggo, precum Arggo Leasing, și poate fi integrat cu sisteme de raportare precum SAF-T sau RO e-factura.

Pentru companiile care își propun o gestionare modernă și eficientă a documentelor financiare, această soluție oferă precizie, automatizare și o gamă extinsă de funcții de analiză. Contactați-ne pentru detalii suplimentare!

Alte produse de interes

Trimite-ne un mesaj

Contactați echipa noastră pentru a va ajuta
să alegeți cea mai bună soluție pentru afacerea dumneavoastră.

Abonați-vă la newsletter-ul nostru

Fiți la curent cu cele mai recente articole de presă, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe altele din partea Arggo

Sari la conținut