Consultanța în afaceri era până acum câțiva ani un concept de care se foloseau companiile mari pentru a-și eficientiza procesele și operațiunile. Acum, digitalizarea permite și întreprinderilor mici și mijlocii, așa-numitele IMM-uri, să se organizeze mai bine, astfel încât să își consolideze poziția pe piață ca lideri în domeniile lor. Pentru a reuși, se pot folosi de aceleași servicii precum firmele mari, printre care și cel de business consulting.
Dacă aveți o companie și doriți să știți care sunt serviciile care vă vor ajuta să eficientizați operațiunile, astfel încât timpul managerilor de departamente să poată fi folosit pentru a crește profitul în locul rezolvării problemelor administrative, acest articol este pentru dumneavoastră.
Iată care sunt serviciile de consultanță utile firmelor mici și mijlocii:
1. Analiza de business – un pas în înțelegerea afacerii dumneavoastră
Pentru a înțelege care sunt nevoile unei firme, acestea trebuie mai întâi identificate. Aici intervine un business analyst care va ști să caute principalele arii care pot fi îmbunătățite și să ofere soluțiile necesare în acest scop. Atunci când alegeți să lucrați cu o firmă de consultanță, acestea vor fi personalizate, astfel încât să:
- poată acoperi mai multe departamente, dacă este nevoie;
- creeze o arhitectură a soluțiilor, astfel încât să fie implementate în mod eficient și fără întreruperea activităților;
- ofere și servicii adiacente, dacă este cazul.
Analiza de business este primul pas în înțelegerea modului de funcționare și îmbunătățire a operațiunilor unei afaceri care vrea să fie printre cele mai bune în domeniul său.
2. Digitalizarea unuia sau mai multor departamente, în funcție de nevoi
Digitalizarea este una dintre soluțiile, probabil printre cele mai bune, care se poate implementa în mediul de afaceri, fiind disponibilă pentru toate tipurile de companii, dar cu precădere pentru cele mici și mijlocii care au un număr mic de angajați. Pentru acestea, soluțiile digitale precum cele de automatizare a achizițiilor, de ERP – Enterprise Resource Planning – și contabilitate sunt de mare ajutor atunci când aveți în vedere reducerea timpului petrecut de angajați în realizarea unor activități repetitive ce pot da naștere erorilor. Într-o astfel de situație, un partener precum Arggo vă poate ajuta să diminuați și eficientizați munca personalului.
3. Soluțiile de Customer Immersion
Atenția celor care au lansat o afacere este întotdeauna îndreptată în două direcții: oferirea unor bunuri sau servicii de calitate și mulțumirea clienților. În primul caz, angajații care sunt pregătiți pentru rolurile lor sunt cei care vor avea grijă ca tot ce iese din companie să aibă calitatea stabilită. În al doilea caz, se pot folosi serviciile de Customer Immersion oferite de o firmă de consultanță. Cu ajutorul acestora se pot crea diverse scenarii care să ajute managementul să înțeleagă care sunt soluțiile care pot fi implementate, în așa fel încât să ajungă la cât mai mulți consumatori cu care să aibă interacțiuni reușite.
Citiți articolul pe hit.ro