Softul de raportare SAF-T furnizat de Arggo reprezintă un instrument indispensabil pentru companiile care urmăresc conformarea la cerințele autorităților fiscale din România. Prin integrarea completă cu Microsoft Dynamics 365 Business Central, adiacent pachetului de localizare oferit de Arggo, această soluție avansată asigură respectarea reglementărilor ANAF privind transmiterea datelor fiscale în format standardizat. Implementarea unui astfel de software facilitează procesul de raportare, contribuind la depunerea corectă și eficientă a declarației informative D406, conform obligațiilor legale impuse de ANAF.
Soluția de raportare SAF-T optimizează și automatizează procesul de colectare și validare a datelor din ERP-ul Microsoft Dynamics 365 Business Central, oferind un instrument avansat și eficient pentru transmiterea informațiilor într-un format corect, aliniat reglementărilor ANAF. Prin implementarea acestei tehnologii, organizațiile își eficientizează operațiunile, economisesc timp prețios și reduc semnificativ riscurile asociate erorilor umane sau non-conformității, beneficiind totodată de un control complet și transparent asupra datelor raportate.
Fișierul Standard de Audit pentru Taxe (SAF-T) este un standard internațional pentru schimbul electronic de date contabile între contribuabili și autoritățile fiscale. În România, implementarea SAF-T se va realiza începând cu ianuarie 2022, iar pentru marii contribuabili este obligatoriu să depună SAF-T prin declarația informativă D406. Aceștia vor fi urmați de contribuabilii mijlocii în 2023 și de cei mici în anul 2025.
Arggo are în portofoliu atât soluția Arggo SAF-T for Dynamics, cât și o soluție de sine stătătoare pentru clienții care nu au implementat un sistem ERP din suită Microsoft – Timeqode SAF-T by Arggo.
Pentru a garanta conformitatea deplină cu reglementările ANAF, soluția noastră de raportare integrează un validator SAF-T avansat, conceput să verifice atât sintaxa, cât și formatul datelor înainte de transmiterea acestora către autoritățile fiscale. Această funcționalitate asigură o examinare rapidă și precisă a fișierelor validatorului SAF-T și contribuie la fluidizarea procesului de raportare fiscală, eliminând riscul erorilor. De asemenea, are un meniu simplificat cu acces de pe orice tip de dispozitiv (laptop, tabletă, mobil).
Vă punem la dispoziție soluții personalizate, concepute pentru a asigura conformitatea fiscală și pentru a optimiza eficiența proceselor de raportare din compania dumneavoastră. Contactați-ne pentru detalii suplimentare!
Multiple companii pentru o singură bază de date
Meniu simplificat cu acces de pe orice tip de dispozitiv (laptop, tabletă, mobil)
Informație descărcabilă prin fișiere Excel
Notificări prin email care vizează statutul declarației
Fișiere independente pentru date
Adaptabilitate – soluția este integrabilă cu orice sistem de contabilitate pentru obținerea datelor automat prin adăugarea de conectori specifici
Validarea de sintaxă și format de date
Scalabilitate – soluția poate fi personalizată în funcție de mărimea companiei, tratând independent fișierele mari
Contactați echipa noastră pentru a va ajuta
să alegeți cea mai bună soluție pentru afacerea dumneavoastră.
We use cookies and similar technologies to enhance your experience. Consenting allows us to process data like browsing behavior or unique IDs. Withdrawing consent may impact site features and functionality.
Fiți la curent cu cele mai recente articole de presă, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe altele din partea Arggo