Implementarea unei soluții e-Factura este esențială pentru companiile care își doresc să rămână conforme cu cerințele legale impuse de ANAF. Soluțiile de factură electronică software, integrate în platformele ERP, precum Microsoft Dynamics 365 Business Central sau Microsoft Dynamics 365 for Finance & Operations, facilitează procesul de emitere, validare și transmitere a facturilor electronice într-o manieră complet automatizată.
În cadrul ERP-urilor din suita Microsoft Dynamics, softul de facturare e-Factura permite validarea preliminară a informațiilor înainte de exportul final, garantând formatarea conformă a datelor, după reglementările ANAF. În plus, software-ul de factură electronică generează automat fișierele XML conforme cu cerințele ANAF, asigurând transmiterea și recepționarea acestora într-un mod complet automatizat. Această funcționalitate optimizează procesul de raportare fiscală, reducând semnificativ timpul și resursele alocate.
În conformitate cu noile reglementări specificate de Agenția Națională de Administrare Fiscală, soluția noastră RO e-Factura vă permite să generați facturi electronice simplu și rapid.
Veți genera facturi electronice într-o manieră complet automatizată, indiferent dacă utilizați Microsoft Dynamics 365 Business Central/NAV sau Microsoft Dynamics 365 for Finance & Operations/AX.
RO e-Factura nu este un sistem de facturare, ci doar facilitează transmiterea și garantează existența unei facturi în format electronic. Prin urmare, pentru emiterea facturilor fiscale este necesară în continuare utilizarea unei soluții dedicate.
Companiile vor obține facturile electronice într-un format XML specific, iar ulterior le vor încărca utilizând credențiale din Spațiul Privat Virtual (SPV), așa cum sunt încărcate și declarațiile fiscale. După validarea/invalidarea facturii, sistemul va informa expeditorul despre acceptarea documentului și va informa destinatarul. Transmiterea facturilor și fișierelor XML asociate va fi posibilă manual prin intermediul portalului ANAF sau automat prin conectarea sistemelor ERP direct la platforma RO e-Factura.
Codul de identificare fiscală al operatorului economic sau codul de înregistrare în scopuri de TVA
Denumirea/numele și prenumele operatorului economic
Adresa domiciliului fiscal al operatorului economic
Data la care operatorul economic a solicitat înregistrarea în Registrul RO e-Factura
Data înscrierii în Registrul RO e-Factura
Validarea preliminară din Microsoft Dynamics 365 Business Central/NAV a informațiilor înaintea exportului final
Generarea fișierului XML din Microsoft Dynamics 365 Business Central/NAV
Trimiterea și primirea automată a fișierelor XML către și din partea ANAF
Softul e-Factura oferă multiple avantaje pentru diverse industrii, de la automatizarea procesului de facturare, până la integrarea completă cu soluțiile ERP existente. Acesta integrat în Microsoft Dynamics 365 Business Central/NAV oferă suport complet pentru automatizarea și eficientizarea procesului de facturare electronică, acoperind toate etapele – de la generarea documentelor, până la transmiterea acestora către ANAF.
Vă oferim și alte soluții avansate precum SAF-T și Localizare, dedicate optimizării, susținerii eficienței și conformității operațiunilor financiare ale business-ului dumneavoastră. Contactați-ne pentru detalii suplimentare!
Se obține certificatul digital din Spațiul Privat Virtual (SPV) pentru a avea acces la sistemul RO e-Factura.
Se exportă facturile în formatul XML solicitat de ANAF pentru a fi trimise (manual sau automat) către Agenția Națională de Administrare Fiscală.
Se configurează în Microsoft Dynamics 365 Business Central/NAV sau Microsoft Dynamics 365 for Finance & Operations/AX astfel încât informațiile din aplicație să corespundă criteriilor existente în consola RO e-Factura.
Se trimit fișierele .XML, obținute în pasul 3, către Spațiul Privat Virtual (SPV), iar acesta transmite o confirmare privind statusul documentului (valid/invalid).
Se obține certificatul digital din Spațiul Privat Virtual (SPV) pentru a avea acces la sistemul RO e-Factura.
Se configurează în Microsoft Dynamics 365 Business Central/NAV sau Microsoft Dynamics 365 for Finance & Operations/AX astfel încât informațiile din aplicație să corespundă criteriilor existente în consola RO e-Factura.
Se exportă facturile în formatul XML solicitat de ANAF pentru a fi trimise (manual sau automat) către Agenția Națională de Administrare Fiscală.
Se trimit fișierele .XML, obținute în pasul 3, către Spațiul Privat Virtual (SPV), iar acesta transmite o confirmare privind statusul documentului (valid/invalid).
Contactați echipa noastră pentru a va ajuta
să alegeți cea mai bună soluție pentru afacerea dumneavoastră.
We use cookies and similar technologies to enhance your experience. Consenting allows us to process data like browsing behavior or unique IDs. Withdrawing consent may impact site features and functionality.
Fiți la curent cu cele mai recente articole de presă, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe altele din partea Arggo