Contact Preturi Industrii Media Hub Beneficii
Back - Articol de presa - 04 Noiembrie 2023
A A A

Business solid, prin consultanta in digitalizare

Mihaela Filipas, cu o experienta de 25 de ani in domeniul financiar, alege Timisoara. Diversitatea afacerilor orasului si universitatile de prestigiu au influentat alegerea noastra. Suita noastra de digitalizare Gold Microsoft necesita pregatirea clientului cu management aliniat, utilizatori cheie si schimbari active.

ARTICOL DE PRESA

Cu o experiență de 25 de ani în domeniile financiar și operațional, Mihaela Filipaș îndeplinește acum rolul de manager regional la Arggo din Timișoara. Am stat de vorbă despre planurile de business ale noii filiale și despre serviciile oferite, despre detaliile implementării unui soft de business, precum și despre provocările digitalizării.

De ce ați deschis un birou regional Arggo la Timișoara și de ce ați ales orașul de pe Bega?

A fost un cumul de factori care au contribuit la deschiderea sediului nostru din Timișoara. Răspândirea clienților Arggo în toată țara și dorința noastră de a veni cât mai aproape de client pentru a oferi consultanță în digitalizare ne-au făcut să deschidem două hub-uri regionale, respectiv Timișoara și Brașov.

De asemenea, Timișoara este un important centru regional cu un mix interesant de antreprenori pe multe verticale de business. Antreprenoriatul de pe Bega a început imediat după Revoluție, cu sistemele informatice prezente la acel moment. Businessurile au crescut și au nevoie de software specializat care să răspundă cerințelor lor, ca atare am hotărât că e momentul să ne facem cunoscute produsele.

Și nu în ultimul rând, un alt motiv foarte important, acela că aici se află două instituții prestigioase de învățământ, Universitatea de Vest și Politehnica, organizații care pot asigura resursele necesare nouă atât pe partea de consultanță în business, cât și pe partea tehnică de dezvoltatori IT.

Ce servicii oferiți aici? Prin ce vă diferențiați?

Diferențiatorul nostru principal este faptul că suntem parteneri Gold Microsoft și venim cu o suită completă de digitalizare, ce permite antreprenorilor să vizualizeze evoluția tranzacțiilor de business în timp real iar deciziile de business să poată fi luate într-un timp foarte scurt și în cunoștință de cauză. Aș vrea să menționez și faptul că Arggo are peste 100 de angajați cu expertiză pe mai multe verticale de business ce au prezență națională sau regional.

De asemenea, ne putem mândri și cu 200 de clienți, trei sedii și peste 20 de ani de experiență. Să precizăm și faptul că Arggo oferă servicii de consultanță de business și servicii de project management, iar pe partea de ERP, între altele, Dynamics 365 Business Central / for Business & Operation, Mobile WMS for Dynamics, Jet Reports, Power BI, platforma Timeqode sau cloud&productivity solutions.

Cum ar trebui să se pregătească un client pentru implementarea unui software informatic?

Întrebarea este foarte bună și cred că, într-o implementare, cele mai importante sunt resursele umane și unitatea în scop. În lumea noastră se zice că un proiect e așa de bun precum oamenii care au participat la el. Ca ingredient aș zice că un minim necesar ar putea fi definit prin patru puncte.

În primul rând, managementul să fie aliniat iar obiectivele implementării să fie clare și posibile de îndeplinit pe mai multe perioade de timp. Apoi, echipa de implementare a clientului să conține key-useri, adică acei angajați care știu foarte bine businessul, care pot să explice ce vor să schimbe și ce vor să obțină pentru a-și ușura viața de zi cu zi. De asemenea, o echipă de change management care să asigure o comunicare activă pe toată durata. Și nu în ultimul rând, un project manager pentru monitorizarea întregului proiect.

Cum vedeți provocările organizațiilor în zona proceselor de business acum și, mai ales, pe viitor?

Cred că organizațiile ar trebui să-și deseneze fluxurile de business cu roluri, legături și responsabilități între participanții la flux. Soluția Timeqode se bazează exact pe această descriere detaliată.

În ceea ce privește viitorul, cred că mai întâi ar trebui să-ți descrii fluxurile de business cu roluri și responsabilități și ulterior să automatizezi asta printr-o soluție de digitalizare. Văd destule persoane care spun că sunt digitalizate, e un termen în „trend”, dar digitalizarea nu înseamnă nici să-ți iei calculatoare și nici să ai email, ci să-ți descrii fluxurile de business după care să le optimizezi; să nu folosești hârtia, nici operațiuni recurente; să ai niște ierarhii de aprobare concludente și să obții rapoarte pentru luarea deciziilor în timp real.

Sfatul este să aveți grijă cu digitalizarea ca să nu terminați ca în gluma cu pantalonii de camuflaj: „Intră un individ în magazin și întreabă: Aveți pantaloni de camuflaj? Avem, dar nu-i găsim!”

Citiți articolul original pe: revistabiz.ro


ARTICOL DE PRESA
04 Noiembrie 2023

Articole Recente Mai mult

Trei avantaje ale e-Facturarii automatizate

Trei avantaje ale e-Facturarii automatizate

Serviciile automatizate de e-Facturare cresc eficienta, reduc impactul asupra mediului si asigura securitatea datelor. Beneficiile includ procesare rapida, reducerea erorilor si managementul eficient al fluxului de numerar, imbunatatind operatiunile companiei si experienta clientului.
ARTICOL DE PRESA
13 Ianuarie 2024
Avantajele eFactura cu ajutorul solutiilor software

Avantajele eFactura cu ajutorul solutiilor software

Facturarea electronica revolutioneaza facturarea in tranzactiile de afaceri, permitand procesare eficienta si fara hartie. Acest sistem asigura reducerea costurilor, eliminarea erorilor, imbunatatirea relatiilor comerciale si respectarea normelor fiscale.
ARTICOL DE PRESA
12 Ianuarie 2024
RO eFactura - Tot ce trebuie sa stiti

RO eFactura - Tot ce trebuie sa stiti

Din 1 ianuarie 2024, in Romania, facturarea electronica in tranzactii B2B devine obligatorie. Firmele trebuie sa foloseasca sistemul RO e-Factura, emitand facturi in format XML, asigurand conformitatea cu eficienta fiscala si reducerea evaziunii fiscale.
ARTICOL DE PRESA
11 Ianuarie 2024
arggo business consulting and software development logo

contact phone icon+40 744 650 501
contact email iconoffice@arggo.com
Bulevardul Aviatorilor 47, etaj 4, Bucuresti
www.arggo.com www.timeqode.com

Social Media

linkedin logo facebook icon instagram icon youtube icon twitter icon



Copyright © 2023 Arggo. Toate drepturile rezervate