Un important jucător de pe piața de IT a deschis birou regional în Brașov

Arggo, un jucător important pe piața de consultanță și dezvoltare software, și-a deschis un birou regional la Brașov. Revista online bizbrasov.ro a răspândit vestea cu un articol foarte interesant despre noi.

Arggo Consulting este una din cele mai importante companii din România care creează soluții software pentru business și furnizează servicii de consultanță companiilor din diverse industrii. Dezvoltarea și implementarea soluțiilor ajută companiile să își eficientizeze activitatea de zi cu zi și oferă angajaților acestora, aplicații user-friendly.

În prezent, echipa Arggo Consulting oferă soluții de top, găzduite în Cloud sau on-premise, celor peste 150 de clienți dintr-o varietate de industrii precum real estate, retail, agricultură, servicii, producție, F&B, distribuție și utilități. Printre clienții companiei se numără brand-uri predominante pe piața din România: Dedeman, Titan Machinery, Blue Air, Sheraton, Pizza Hut, Bigotti, Burberry, Băneasa Shopping City, Catena, Dr. Leahu, Klass Wagen, Immofinanz Group, Dennemeyer, Ferroli, Viarom, etc.

Arggo Consulting pune accent pe dezvoltarea propriilor soluții, iar anul acesta investește peste 1 milion de euro în platforma Arggo BPM (Business Process Management) – o platformă de tip low code cu ajutorul căreia procesele de business pot fi automatizate și transpuse într-o aplicație prietenoasă și ușor de utilizat, indiferent de mărimea unei companii sau de complexitatea activității acesteia.

Scopul Arggo Consulting este de a deveni unic furnizor de soluții și servicii software pentru clienții săi, creând soluții end-to-end, îmbinând inovația, pasiunea și vasta experiență, de peste 20 de ani pe care o deține echipa, în consultanță.

Compania este partener Gold Microsoft pentru ERP, Cloud Productivity și Data Analytics, livrând soluții precum Dynamics 365 Business CentralDynamics 365 Finance & Operations sau Microsoft Dynamics CRM.

Arggo Consulting are sediul central în București și recent a deschis primul său birou regional în Brașov. Sediul din Brașov, se află pe strada Doctor Toma Ionescu nr. 9.

Echipa Arggo Consulting Brașov este condusă de Daciana Leonte, Business Operation Manager. Ea a declarat pentru bizbrasov.ro: „Ca parte a strategiei companiei de dezvoltare, am deschis primul sediu regional la Brașov. Am optat pentru acest oraș, deoarece apreciem potențialul de business din zona centrală a țării. Focusul nostru este de a ne dezvolta continuu și totodată de a le oferi clienților un sprijin cât mai amplu în dezvoltarea afacerilor lor. Până la sfârșitul anului ne propunem să extindem echipa din Brașov, iar în prezent căutăm persoane talentate care să se potrivescă profilului companiei.”

Anul acesta, Arggo Consulting va deschide un nou punct de lucru în țară, iar în viitor planul este de extindere la nivel internațional.

Citeste articolul pe www.bizbrasov.ro

Distribuie:

Alte articole

Smart retail: tehnologiile care duc gestiunea stocurilor la nivel superior

Administrarea stocurilor nu mai este doar o activitate logistică, ci un element esențial de strategie și profitabilitate. Tehnologiile moderne oferă control în timp real, procese automatizate și decizii bazate pe date precise. Ceea ce odinioară era un proces consumator de timp devine astăzi o sursă de eficiență, reducere a costurilor și satisfacție sporită pentru clienți.

Loialitatea ca motor de creștere: rolul LS Central în consolidarea relațiilor cu clienții

O strategie de fidelizare bine construită aduce stabilitate și creștere pe termen lung. Cu ajutorul platformei LS Central, datele despre comportamentul și preferințele clienților pot fi transformate în acțiuni concrete, care sporesc relevanța interacțiunilor și mențin interesul acestora față de brand. Sistemul centralizează toate informațiile din punctele de contact și le folosește pentru programe de loialitate, oferte adaptate și comunicare coerentă între departamente.

Cum transformă LS Central administrarea hotelurilor într-un proces unitar și inteligent

Digitalizarea din domeniul hotelier nu se reduce la modernizarea infrastructurii. Ea înseamnă coordonare mai bună între departamente, gestionare clară a datelor și o experiență coerentă pentru fiecare oaspete. LS Central oferă o platformă completă care unește toate punctele esențiale ale activității – rezervări, recepție, restaurante, stocuri și raportare financiară. Cu o astfel de integrare, deciziile se iau mai rapid, costurile se reduc, iar serviciile pot fi personalizate pentru fiecare vizitator.

Abonați-vă la newsletter-ul nostru

Fiți la curent cu cele mai recente știri, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe alte informații din partea Arggo.
Newsletter Subscription Form RO
Sari la conținut