Digitalizarea este o necesitate in lumea afacerilor moderne

Într-un articol publicat de revista Investing in Property, Otilia Ionașcu, Head of Operations în cadrul Arggo, discută despre importanța digitalizării personalizate pentru afacerile moderne performante.

Astăzi, o afacere construită pe modelul proceselor tradiționale nu mai poate fi performantă, digitalizarea devenind o necesitate în lumea afacerilor moderne. Procesele tradiționale se dovedesc a fi ineficiente într-o lume dominată de tehnologie și de volatilitatea cerințelor pieței. Astfel, antreprenorii se află în situația în care trebuie să înceapă procesul de transformare digitală. Automatizarea și optimizarea proceselor de lucru devenind aspecte vitale pentru succesul afacerii lor, dar și a oricărei companii.

În România, cu toate că la nivel individual trecerea de la analog la digital s-a întâmplat firesc, la nivel macro digitalizarea afacerilor încă este adoptată cu reticență. De vreme ce afacerile funcționau după modele bine cunoscute, antreprenorii nu au dorit să investească în digitalizare din teama de a nu-și perturba un sistem deja funcțional.

Astăzi, observăm că percepția asupra soluțiilor digitale s-a schimbat radical, sectorul public fiind și el un participant la această transformare de paradigmă. Science-fiction-ul din trecut astăzi este dezirabil, chiar esențial sau obligatoriu, percepție împuternicită de observarea și înțelegerea beneficiilor tehnologiilor digitale în cadrul companiilor de succes.

Un număr tot mai mare de companii au conștientizat importanța digitalizării și au inițiat investiții în procesele de transformare ale afacerilor lor. Transformarea digitală redefinește modul de operare al organizațiilor, acestea economisind timp și resurse. Astfel, această economisire de timp poate fi canalizată către dezvoltarea de strategii de business, îmbunătățirea relațiilor cu clienții și în final generarea de profit. În paralel, unul dintre avantajele majore constă în eliminarea sarcinilor repetitive și obositoare care sunt consumatoare de timp, atenție și efort nenecesar.

Deși este evidentă dorința tot mai mare a companiilor de a implementa soluții digitale, de multe ori costurile asociate unei transformări complete pot fi considerabile. Implementarea unei soluții digitale de amploare necesită resurse semnificative. Chiar dacă implementarea unei soluții de tip ERP (Enterprise Resource Planning) este abordată, de cele mai multe ori, este necesară personalizarea ei în funcție de felul în care o afacere operează. Adesea, există cerințe specifice cu numeroase grade de personalizare care nu pot fi îndeplinite de soluțiile standard.

Chiar dacă acest subiect de digitalizare în afaceri nu mai este nou, încă există confuzie când se pune problema implementării de soluții. Din cauza diversității industriilor, a naturii afacerilor, a modului în care operează, a personalului etc., este nevoie de un partener de digitalizare care să poată facilita tot procesul, de la analiză și diagnosticare, la implementare și suport.

Otilia Ionașcu, Head of Operations în cadrul Arggo, explică modul în care Arggo ajută această diversitate de companii în procesul lor de transformare digitală: „Avem o echipă cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul digitalizării afacerilor și suntem alături de clienții noștri pentru a le oferi soluțiile optime pentru cerințele lor. Oferind o gamă largă de soluții din cadrul suitei Microsoft Dynamics 365, am observat că există multe companii care doresc o soluție proprie și complet personalizată. Astfel am dezvoltat soluții intermediare și accesibile care îmbina eficiența digitală cu flexibilitatea personalizării. Aici intervine conceptul de low-code Business Process Management (BPM).

Low-code BPM (Business Process Management) reprezintă o tehnologie digitală care se bazează pe utilizarea unei platforme de dezvoltare cu un nivel redus de cunoștințe în programare. Prin intermediul Timeqode, platformă dezvoltată de Arggo, special pentru modelarea proceselor de business, facilităm o bază pentru clienții noștri care doresc să-și creeze și să-și implementeze o strategie digitală. Această platformă oferă o modalitate rapidă de a automatiza fluxurile de lucru, reducând dependența de programatori sau departamente de IT și este integrată cu orice sistem digital deja existent.

Experiența noastră în implementarea de sisteme ERP cum ar fi Dynamics 365 Business Central sau Dynamics 365 for Finance and Operations ne-a arătat că atât clienții mari, cât și cei mici și mijlocii au nevoie și de sisteme digitale personalizate pentru operațiuni specifice ale organizației lor. Câteva exemple de digitalizare includ: digitalizarea procesului de facturare, acces digital la serviciile bancare, digitalizarea întregului proces de producție, acces digital la servicii medicale cum ar fi programare online, dosar electronic, telemedicină etc.

Misiunea Arggo este de gestionare eficientă a timpului prin modelul time-as-a-service, un serviciu revoluționar de digitalizare a proceselor pentru companii la nivel global. Timeqode a fost dezvoltată pentru a se alinia cu această viziune. În portofoliul Arggo sunt clienți care include Viarom, Secom, Baumit, Automobile Bavaria, Doctor Leahu, Agrii, Băneasa Shopping City, KFC, Pizza Hut, Kruk, Klass Wagen, Klarwin, Kwizda Agro și Titan Machinery. Acești clienți valorează soluțiile Arggo deoarece acestea optimizează rapid procesele lor, oferind în același timp servicii de calitate superioară, reducând costurile operaționale și îmbunătățind profitabilitatea afacerii lor.”

Distribuie:

Alte articole

Smart retail: tehnologiile care duc gestiunea stocurilor la nivel superior

Administrarea stocurilor nu mai este doar o activitate logistică, ci un element esențial de strategie și profitabilitate. Tehnologiile moderne oferă control în timp real, procese automatizate și decizii bazate pe date precise. Ceea ce odinioară era un proces consumator de timp devine astăzi o sursă de eficiență, reducere a costurilor și satisfacție sporită pentru clienți.

Loialitatea ca motor de creștere: rolul LS Central în consolidarea relațiilor cu clienții

O strategie de fidelizare bine construită aduce stabilitate și creștere pe termen lung. Cu ajutorul platformei LS Central, datele despre comportamentul și preferințele clienților pot fi transformate în acțiuni concrete, care sporesc relevanța interacțiunilor și mențin interesul acestora față de brand. Sistemul centralizează toate informațiile din punctele de contact și le folosește pentru programe de loialitate, oferte adaptate și comunicare coerentă între departamente.

Cum transformă LS Central administrarea hotelurilor într-un proces unitar și inteligent

Digitalizarea din domeniul hotelier nu se reduce la modernizarea infrastructurii. Ea înseamnă coordonare mai bună între departamente, gestionare clară a datelor și o experiență coerentă pentru fiecare oaspete. LS Central oferă o platformă completă care unește toate punctele esențiale ale activității – rezervări, recepție, restaurante, stocuri și raportare financiară. Cu o astfel de integrare, deciziile se iau mai rapid, costurile se reduc, iar serviciile pot fi personalizate pentru fiecare vizitator.

Abonați-vă la newsletter-ul nostru

Fiți la curent cu cele mai recente știri, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe alte informații din partea Arggo.
Newsletter Subscription Form RO
Sari la conținut