Arggo Digital Spring

Arggo Digital Spring - Digital Optimization for Businesses event will take place on May 11. This event will be a great opportunity for business owners and managers who want to improve their performance with Microsoft's digital technologies.

Compania Arggo, specializată atât în crearea și implementarea soluțiilor software de business, cât și în furnizarea de servicii de consultanță organizează joi, 11 mai 2023 evenimentul fizic Arggo Digital Spring – Optimizarea digitală a afacerilor, la sediul Microsoft București din Bulevardul Iuliu Maniu nr. 6P, Clădirea Campus, etaj 4. Pentru a afla mai multe detalii despre agendă, dar și pentru a vă asigura un loc în cadrul evenimentului, vă invităm să completați formularul de înregistrare accesând acest link.

Evenimentul se adresează tuturor antreprenorilor și liderilor din mediul de afaceri românesc care doresc să învețe cum pot îmbunătăți performanța și eficiența afacerii lor cu ajutorul tehnologiilor avansate.

Speakerii invitați la acest eveniment sunt: Daniel Rusen, Director of Marketing and Operations @Microsoft RomâniaOvidiu Pismac, Account Technology Strategist @Microsoft RomâniaLiviu Olaru, Chief Financial Officer @Fine Accounting SolutionsAlexandru Radu, Head of Business Growth @ArggoAlexandru Tănasă, Digital Business Advisor @ArggoLucian Oprea, Business Solutions Manager @Arggo și Cătălin Florescu, Cloud Solutions Manager @Arggo.

Temele principale de discuție vor fi:

  • Cum să identificați soluțiile potrivite pentru optimizarea proceselor de business?
  • Cum puteți face trecerea de la business segmentat, la business integrat prin digitalizare?
  • Care sunt funcționalitățile și accesibilitatea soluției Microsoft Dynamics 365 Business Central?
  • Ce provocări puteți întâmpina la implementarea unui sistem în cloud?
  • Cum ajută o soluție cloud să vă protejați datele?

În cadrul acestui eveniment aveți oportunitatea de a învăța cum puteți utiliza sistemul Enterprise Resource Planning (ERP) – Microsoft Dynamics 365 Business Central disponibil acum în România ca Sofware as a Service (SaaS) și alte soluții software pentru a vă crește eficiența operațională și a reduce costurile. De asemenea, aveți șansa de a câștiga serviciul de consultanță numit Discovery prin care experții Arggo vor evalua toate aspectele afacerii dumneavoastră pentru definirea strategiei digitale înainte de implementarea unui sistem software personalizat nevoilor companiei din care faceți parte. În cadrul evenimentului aveți posibilitatea de a face networking cu lideri din mediul de afaceri și experți din industrie, dar și ocazia de a explora noi oportunități de colaborare.

Nu ratați această ocazie de a descoperi cele mai noi tehnologii și de a obține noi idei și strategii pentru afacerea dumneavoastră!

Cititi articolul original pe wall-street.ro

Share

Press Articles

Smart retail: the technologies that take inventory management to the next level

Inventory management has evolved from a basic operational task into a core strategic function. Modern technologies offer real-time visibility, automated processes, and decisions supported by accurate data. What once required extensive manual effort has become a source of efficiency, cost reduction, and improved customer experience.

Loyalty as a growth driver: how LS Central strengthens customer relationships

A well-designed loyalty strategy provides stability and long-term growth. With LS Central, customer behavior and preference data can be turned into concrete actions that increase the relevance of each interaction and sustain interest in the brand. The system consolidates all touchpoint information and uses it to support loyalty programs, tailored offers, and coherent communication across departments.

How LS Central transforms hotel management into a unified and intelligent process

Digital progress in the hospitality sector is not just about modern infrastructure. It means better coordination between departments, clear data management, and a coherent experience for every guest. LS Central provides a complete platform that brings together all essential hotel operations – reservations, front-desk activity, restaurants, inventory, and financial reporting. With this level of integration, decisions are made faster, costs decrease, and services can be tailored for every visitor.

Subscribe to our newsletter

Stay up to date with the latest news, business solutions, app development, events, and much more from Arggo.

Newsletter Subscription Form EN
Skip to content