3 Technological Solutions for Small Business Challenges

In difficult times, small businesses may face financial obstacles. Leveraging technology can be the solution. Digitization improves work efficiency. Restructuring and optimizing operations with software programs provide tailored solutions.

O afacere mică poate traversa faze de prosperitate notabilă, intercalate cu perioade în care evoluția nu se conformează așteptărilor proprietarilor sau managementului. În astfel de momente, trebuie luate măsuri care fie să ajute societatea să iasă din impas, fie unele mai drastice, cum ar fi restructurarea înaintea luării unei decizii radicale.

Dacă aveți o firmă mică a cărei situație financiară nu este cea mai bună, însă doriți să folosiți tehnologia pentru a le depăși, cele 3 soluții de mai jos pot fi un bun început.

Cum poate ajuta tehnologia firmele mici pentru a depăși diverse probleme

1. Folosirea digitalizării în cazul unui număr insuficient de angajați

Deficitul de forță de muncă calificată simțit pe piața din România afectează considerabil firmele mici, acestea fiind obligate să întrerupă sau să reducă activitățile, dat fiind insuficiența personalului disponibil. În acest context, digitalizarea devine o soluție viabilă, permițând automatizarea mai multor procese. În prezent, implementarea de soluții digitale poate acoperi diverse departamente, automatizând și îmbunătățind procesele manuale, începând de la cele de contabilitate până la producție. Astfel, dacă sunteți în căutarea unei soluții adecvate nevoilor afacerii dumneavoastră, există opțiuni variate disponibile.

2. Restructurarea anumitor departamente

Pe parcursul evoluției unei companii, este normal ca unele departamente să fie mai performante, în timp ce altele să dea un randament mai mic. Pentru a evita pierderile financiare, cele din urmă pot fi restructurate prin implementarea unor soluții informatice.

Dacă aveți în vedere o astfel de soluție, însă doriți ajutor specializat sau o analiză complexă pentru a vedea care sunt departamentele care pot fi optimizate, descoperiți pachetele de configurare a unei afaceri de la Arggo, care sunt un bun început, mai ales că vor fi personalizate în funcție de mărimea și sectorul de activitate al societății dumneavoastră.

3. Optimizarea fluxurilor operaționale prin programe informatice

Atunci când procesele sunt îngreunate de proceduri sau de alți factori interni care vă împiedică să oferiți serviciile dorite sau să livrați bunurile cerute de clienți, una dintre cele mai bune soluții de redresare este optimizarea fluxurilor operaționale. Acum, există o mulțime de programe informatice, cu ajutorul cărora:

  • puteți gestiona stocurile, în cazul în care firma operează într-un domeniu care are la bază vânzarea de bunuri;
  • puteți realiza un sistem de customer support care să nu presupună crearea unui departament întreg prin intermediul căruia să primiți feedback valoros;
  • puteți implementa un sistem de tip e-factura, astfel încât birocrația de ordin contabil să fie redusă, iar colaborarea cu autoritățile să fie simplificată;
  • puteți păstra în siguranță toate informațiile sensibile care ar putea expune firma la atacuri cibernetice sau alte riscuri asemănătoare.


Tehnologia poate ajuta firmele mici să iasă din impasuri de mai multe feluri prin implementarea unor soluții personalizate. Chiar și în cazul unor restructurări, astfel de societăți pot fi salvate și își pot reveni, atunci când metodele sunt implementate cu ajutor specializat și adaptat nevoilor lor.

Read the article on newsarad.ro

Share

Press Articles

Income tax in Romania – calculation, terms and tax obligations

The profit tax is a direct tax owed by legal entities that obtain profit from economic activities carried out in Romania. It is calculated on the fiscal result, determined according to the rules provided by the Fiscal Code, and involves clear obligations of calculation, declaration and payment.

SPV Legal Entities: Complete Guide to Registration, Required Documents and Access

The digitization of fiscal services has brought to the fore the Virtual Private Space (SPV), an essential tool for legal entities in Romania. The platform made available by the National Agency for Fiscal Administration (ANAF) facilitates communication with the tax authorities, giving companies the opportunity to quickly and organized tax obligations, access important information and transmit documents in electronic format.

Smart retail: the technologies that take inventory management to the next level

Inventory management has evolved from a basic operational task into a core strategic function. Modern technologies offer real-time visibility, automated processes, and decisions supported by accurate data. What once required extensive manual effort has become a source of efficiency, cost reduction, and improved customer experience.

Subscribe to our newsletter

Stay up to date with the latest news, business solutions, app development, events, and much more from Arggo.

Newsletter Subscription Form EN
Skip to content