3 soluții tehnologice pentru provocările întreprinderilor mici

În momente dificile, firmele mici pot întâmpina obstacole financiare. Utilizarea tehnologiei poate fi soluția. Digitalizarea îmbunătățește eficiența muncii. Restructurarea și optimizarea operațiunilor cu programe software oferă soluții personalizate.

O afacere mică poate traversa faze de prosperitate notabilă, intercalate cu perioade în care evoluția nu se conformează așteptărilor proprietarilor sau managementului. În astfel de momente, trebuie luate măsuri care fie să ajute societatea să iasă din impas, fie unele mai drastice, cum ar fi restructurarea înaintea luării unei decizii radicale.

Dacă aveți o firmă mică a cărei situație financiară nu este cea mai bună, însă doriți să folosiți tehnologia pentru a le depăși, cele 3 soluții de mai jos pot fi un bun început.

Cum poate ajuta tehnologia firmele mici pentru a depăși diverse probleme

1. Folosirea digitalizării în cazul unui număr insuficient de angajați

Deficitul de forță de muncă calificată simțit pe piața din România afectează considerabil firmele mici, acestea fiind obligate să întrerupă sau să reducă activitățile, dat fiind insuficiența personalului disponibil. În acest context, digitalizarea devine o soluție viabilă, permițând automatizarea mai multor procese. În prezent, implementarea de soluții digitale poate acoperi diverse departamente, automatizând și îmbunătățind procesele manuale, începând de la cele de contabilitate până la producție. Astfel, dacă sunteți în căutarea unei soluții adecvate nevoilor afacerii dumneavoastră, există opțiuni variate disponibile.

2. Restructurarea anumitor departamente

Pe parcursul evoluției unei companii, este normal ca unele departamente să fie mai performante, în timp ce altele să dea un randament mai mic. Pentru a evita pierderile financiare, cele din urmă pot fi restructurate prin implementarea unor soluții informatice.

Dacă aveți în vedere o astfel de soluție, însă doriți ajutor specializat sau o analiză complexă pentru a vedea care sunt departamentele care pot fi optimizate, descoperiți pachetele de configurare a unei afaceri de la Arggo, care sunt un bun început, mai ales că vor fi personalizate în funcție de mărimea și sectorul de activitate al societății dumneavoastră.

3. Optimizarea fluxurilor operaționale prin programe informatice

Atunci când procesele sunt îngreunate de proceduri sau de alți factori interni care vă împiedică să oferiți serviciile dorite sau să livrați bunurile cerute de clienți, una dintre cele mai bune soluții de redresare este optimizarea fluxurilor operaționale. Acum, există o mulțime de programe informatice, cu ajutorul cărora:

  • puteți gestiona stocurile, în cazul în care firma operează într-un domeniu care are la bază vânzarea de bunuri;
  • puteți realiza un sistem de customer support care să nu presupună crearea unui departament întreg prin intermediul căruia să primiți feedback valoros;
  • puteți implementa un sistem de tip e-factura, astfel încât birocrația de ordin contabil să fie redusă, iar colaborarea cu autoritățile să fie simplificată;
  • puteți păstra în siguranță toate informațiile sensibile care ar putea expune firma la atacuri cibernetice sau alte riscuri asemănătoare.


Tehnologia poate ajuta firmele mici să iasă din impasuri de mai multe feluri prin implementarea unor soluții personalizate. Chiar și în cazul unor restructurări, astfel de societăți pot fi salvate și își pot reveni, atunci când metodele sunt implementate cu ajutor specializat și adaptat nevoilor lor.

Citiți articolul pe newsarad.ro

Distribuie:

Alte articole

Impozitul pe profit în România – calcul, termene și obligații fiscale

Impozitul pe profit este un impozit direct datorat de persoanele juridice care obțin profit din activități economice desfășurate în România. Acesta se calculează asupra rezultatului fiscal, determinat conform regulilor prevăzute de Codul fiscal, și implică obligații clare de calcul, declarare și plată.

SPV Persoane juridice: Ghid complet pentru înregistrare, documente necesare și acces

Digitalizarea serviciilor fiscale a adus în prim-plan Spațiul Privat Virtual (SPV), un instrument esențial pentru persoanele juridice din România. Platforma pusă la dispoziție de Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) facilitează comunicarea cu autoritățile fiscale, oferind companiilor posibilitatea de a gestiona rapid și organizat obligațiile fiscale, de a accesa informații importante și de a transmite documente în format electronic.

Smart retail: tehnologiile care duc gestiunea stocurilor la nivel superior

Administrarea stocurilor nu mai este doar o activitate logistică, ci un element esențial de strategie și profitabilitate. Tehnologiile moderne oferă control în timp real, procese automatizate și decizii bazate pe date precise. Ceea ce odinioară era un proces consumator de timp devine astăzi o sursă de eficiență, reducere a costurilor și satisfacție sporită pentru clienți.

Abonați-vă la newsletter-ul nostru

Fiți la curent cu cele mai recente știri, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe alte informații din partea Arggo.
Newsletter Subscription Form RO
Sari la conținut