Sectorul imobiliar este unul dintre cele mai dominante sectoare din economia fiecărei țări. Companiile ce activează în real estate trebuie să înfrunte riscurile pieței actuale precum creșterea cerințelor clienților, schimbarea reglementărilor și noile realități economice, cu abordări și strategii inovatoare.
Definirea serviciilor de închiriere, inclusiv închirierea spațiului, servicii de marketing și cheltuieli administrative
Definirea prețurilor la nivel de contract și serviciu
Gestionarea contractelor de închiriere
Cuburi BI predefinite cu următoarele rapoarte: valoarea de piață echitabilă, capitaluri proprii, datorii, venituri, profit net, flux de numerar net, colectări, ocupare, chirie medie, cifra de afaceri a centrului
Indexarea automată a prețurilor în funcție de detaliile contractului
Generarea automată a facturilor pentru întreaga durată a acordului
Crearea campaniilor de marketing
Urmărirea reclamațiilor clienților
Coordonarea între mai multe locații și centre de responsabilitate
Prin implementarea Dynamics 365 Business Central, companiile din domeniul imobiliar au sistematizat gestionarea proprietăților și a contractelor, ducând la o scădere a costurilor administrative.
În urma implementarii s-a permis o mai bună gestionare a ofertelor și cererilor, contribuind la o creștere a ratei de ocupare a proprietăților prin procese de leasing.
Dynamics 365 Business Central a ajutat companiile imobiliare să își îmbunătățească prognozele financiare, oferind o imagine mai clară asupra fluxurilor de numerar și a tendințelor pieței.
Prin digitalizarea planificării și monitorizării proiectelor, s-a obținut mai bună coordonare a resurselor și respectarea termenelor limită, reducând întârzierile și costurile neprevăzute.
Contactați echipa noastră pentru a va ajuta
să alegeți cea mai bună soluție pentru afacerea dumneavoastră.
Fiți la curent cu cele mai recente articole de presă, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe altele din partea Arggo