Soluții pentru industrii

ERP Distribuție

Soluții ERP pentru distribuție și logistică – optimizarea completă a lanțului de aprovizionare

Logistica automatizată digital

Distribuția este un domeniu în continuă schimbare, iar din acest punct de vedere, gestionarea eficientă a stocurilor și a fluxurilor de aprovizionare este esențială pentru succesul afacerilor din acest domeniu. Un software tip ERP adaptat industriei logisticii precum Dynamics 365 Business Central permite companiilor de distribuție să îmbunătățească aceste procese fundamentale prin automatizarea și integrarea fluxurilor de lucru, oferind o vizibilitate completă asupra stocurilor și comenzilor.

Fiind o soluție flexibilă și scalabilă Dynamics 365 Business Central se adaptează și la nevoile specifice ale diferitelor industrii, oferind funcționalități avansate pentru planificare și execuție. Soluția ERP pentru industria logisticii răspunde rapid la provocările pieței, fiind susținută de integrările cu LS Central pentru retail, analiza de date cu Power BI și rapoartele avansate oferite de Jet Reports.

Provocarea în
Industria de Distribuție

Distribuitorii trebuie să se asigure că toate operațiunile lor sunt optimizate cu cererea pieței. A lucra în sisteme separate pentru a stabili proiecții sau prognoze de vânzare este un substitut slab pentru a avea o imagine unică, completă și actualizată a acestei cereri.

Software pentru furnizorii de servicii de logistică
soluții adaptate și suport continuu

Prin produse personalizate, cum ar fi Arggo SAF-T, RO e-Factura și Arggo Localization, facilităm conformitatea cu reglementările locale, oferind un pachet complet de servicii de suport și consultanță, de la implementare până la asistența post-lansare.

Indiferent de dimensiunea afacerii, soluțiile noastre ERP (Enterprise Resource Planning) adaptate pentru logistică contribuie la eficientizarea activităților zilnice și la creșterea performanței generale, asigurând o funcționare optimă a proceselor în industria distribuției.

Care sunt beneficiile?

Optimizați lanțul de distribuție pentru o gestionare eficientă și costuri reduse, îmbunătățind satisfacția clienților și controlul asupra operațiunilor.

Soluție integrată pentru comenzi, inventar, facturare și achiziții

Sugestii automate de achiziție

Comenzi-cadru pentru organizarea contractelor pe termen lung

Gestionarea eficientă a tranzacțiilor de achiziție

Monitorizarea articolelor cu serializare, urmărirea loturilor și formule de garanție

Posibilitatea de funcții avansate de gestionare a inventarului

Gestionarea clienților și furnizorilor

Organizarea înregistrărilor cu soluții de coduri de bare

Coordonarea între mai multe locații și centre de responsabilitate

Înlocuirea produselor și referințe încrucișate

Soluții EDI și XML pentru schimbul de date

0 %

creșterea eficienței operaționale

Automatizarea proceselor a dus la o gestionare mai rapidă a activităților zilnice.

0 %

reducerea costurilor de stocare

Optimizarea gestionării stocurilor și logisticii a avut un impact semnificativ asupra costurilor de stocare.

0 %

îmbunătățirea satisfacției clienților

Implementarea Business Central a permis îmbunătățirea serviciilor oferite aceasta translatându-se în creșterea satisfacției clienților.

0 %

reducerea timpului de livrare

O mai bună coordonare și planificare a resurselor a redus considerabil timpul de livrare a produselor.

Cu cine lucrăm în sectorul de Distribuție?

Colaborăm cu clienți extraordinari din toate sectoarele industriale, inclusiv în domeniul Distribuției.

Trimite-ne un mesaj

Contactați echipa noastră pentru a va ajuta
să alegeți cea mai bună soluție pentru afacerea dumneavoastră.

Abonați-vă la newsletter-ul nostru

Fiți la curent cu cele mai recente articole de presă, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe altele din partea Arggo