Acest modul oferă instrumente complete pentru gestionarea resurselor financiare, inclusiv contabilitate generală, conturi de plătit și de încasat, bugetare și raportare financiară. Acesta permite obținerea de informații financiare în timp real pentru a susține luarea deciziilor mai informate.
Acest modul se concentrează pe gestionarea interacțiunilor cu clienții, proceselor de vânzare și livrării serviciilor. Include funcționalități pentru gestionarea comenzilor de vânzare, gestionarea relațiilor cu clienții (CRM) și gestionarea comenzilor de servicii, îmbunătățind satisfacția clienților.
Modulul de gestionare a depozitului din Dynamics 365 Business Central este destinat optimizării operațiunilor de depozit, simplificării gestionării stocurilor și îmbunătățirii eficienței generale.
Acest modul simplifică gestionarea stocurilor, achizițiile și îndeplinirea comenzilor, având caracteristici cheie precum controlul stocurilor, gestionarea depozitului și prognoza cererii.
Proiectat pentru afacerile care gestionează multiple proiecte, acest modul include planificarea proiectelor, alocarea resurselor, urmărirea timpului și gestionarea bugetului, asigurându-se că proiectele rămân în grafic și în limitele bugetului.
Modulul de gestionare a resurselor umane (HRM) acoperă înregistrările angajaților, gestionarea salariilor, administrarea beneficiilor și recrutarea talentelor, simplificând procesele HR și asigurând conformitatea cu reglementările muncii.
Dynamics 365 Business Central Premium duce gestionarea afacerii la un nivel superior, oferind toate funcționalitățile din Essentials, plus capabilități avansate și două extra module destinate pentru managementul serviciilor și producției. Această soluție este ideală pentru companiile care necesită funcționalități extinse pentru a gestiona operațiuni complexe și a îmbunătăți eficiența.
Modulul de gestionare a serviciilor din Dynamics 365 Business Central este conceput pentru a îmbunătăți operațiunile de servicii pentru clienți, permițând companiilor să gestioneze eficient sarcinile legate de servicii și să îmbunătățească satisfacția clienților.
Modulul de producție din Dynamics 365 Business Central este creat pentru a simplifica și optimiza întregul proces de producție, integrând multiple funcționalități pentru a îmbunătăți eficiența și controlul.
Aici puteți găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre modulele și funcționalitățile Dynamics 365 Business Central
Dynamics 365 Business Central, cunoscut anterior sub numele de Microsoft Dynamics NAV (sau Navision), este o soluție ERP completă de gestionare a afacerilor, concepută pentru organizațiile ale căror nevoi au crescut dincolo de capacitatea software-ului de contabilitate utilizat.
Business Central este disponibil într-un număr limitat de piețe, dar noi țări/zone sunt adăugate prin localizare realizată de Microsoft sau prin localizare realizată de noi, partener Gold Arggo, cu peste 200 de implementări pentru diferite versiuni ale Business Central, începând de la NAV 2009 până la versiunea curentă.
Puteți începe cu un trial gratuit pentru a explora Business Central. Extindeți perioada de trial dacă doriți mai mult timp pentru explorare. Pentru a vă pregăti pentru utilizarea Business Central, puteți accesa ghiduri de configurare asistată, videoclipuri sau articole de ajutor pentru anumite sarcini de configurare sau ne puteți contacta oricând pentru a vă putea sprijini.
Vă recomandăm să vă mențineți sistemele la cea mai nouă versiune pentru a beneficia de îmbunătățirile pe care Microsoft le aduce constant software-ului și functionalitatilor sale, concepute pentru a facilita munca angajaților și a îi face mult mai productivi. De asemenea, versiunile Microsoft au un ciclu de viață și Microsoft oprește suportul pentru versiunile mai vechi ale software-ului, ceea ce înseamnă că pentru acestea nu vor primi cereri noi pentru funcții noi, nu vor avea actualizări de securitate și în timp vor rămâne fără nici un fel de îmbunătățiri. De exemplu, Microsoft nu mai oferă suport pentru Dynamics NAV 2009 și versiunile mai vechi. Intre versiunile mai vechi ale NAV și Business Central, diferența principală este că dezvoltările se fac pe extensii, iar codul de bază al ERP-ului nu mai este afectat. Implementarea dezvoltărilor pe extensii va permite să faceți upgrade mai rapid, cu costuri mai mici și cu riscuri minime.
Da, Business Central este optimizat pentru implementarea online, iar unele funcționalități pot funcționa doar on-premises în anumite circumstanțe, în timp ce altele nu sunt acceptate deloc. Mai multe detalii găsiți la Funcționalități neimplementate în variantele on-premises ale Dynamics 365 Business Central.
Add-on-ul Arggo Localization reprezintă un pachet de îmbunătățiri software dezvoltate în conformitate cu legislația specifică a unei țări pentru programul de contabilitate. Arggo a dezvoltat localizarea pentru Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics 365 și Dynamics 365 Business Central.
Fiți la curent cu cele mai recente articole de presă, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe altele din partea Arggo