Optimizați gestionarea documentelor bancare cu modulul nostru integrat pentru Business Central. Conceput pentru a gestiona eficient CEC-uri, Bilete la Ordin și Scrisori de garanție bancară, această soluție oferă control complet asupra fluxurilor de plăți, atât pentru furnizori, cât și pentru clienți.
Îmbunătățiți vizibilitatea asupra fluxurilor de numerar și simplificați procesele de plată cu soluția Arggo pentru Business Central.
Modulul de instrumente de plată dezvoltat de Arggo permite gestionarea următoarelor documente bancare: CEC-uri, Bilete la Ordin și Scrisori de garanție bancară
Sunt gestionate atât din partea furnizorului, cât și din partea clientului pe fluxuri de la: primire, spre încasare, încasat parțial, refuzat, anulat
Modulul include funcționalități de aplicări între instrumente de plată și facturi deschise în soldul clientului sau al furnizorului, corecții de tranzacții și o evaluare completă pentru tot istoricul de tranzacții cu sume rămase și cursuri valutare folosite
Pe zona de raportare sunt prezente cele două rapoarte de facturi neîncasate clienți, respectiv neplătite furnizori, care includ și tranzacțiile cu CEC-uri sau Bilete la Ordin
Contactați echipa noastră pentru a va ajuta
să alegeți cea mai bună soluție pentru afacerea dumneavoastră.
Fiți la curent cu cele mai recente articole de presă, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe altele din partea Arggo