Sistemul ERP, Dynamics 365 Business Central, adaptat industriei turismului și ospitalității permite gestionarea integrată a tuturor operațiunilor, de la rezervări, vânzări și plăți, până la gestiunea stocurilor și raportarea financiară. Adaptabilitatea sistemului ERP, Dynamics 365 Business Central este susținută de integrări suplimentare cu soluții precum: LS Central pentru operațiunile de retail (front-office, back-office, food service, hotels, resorts & entertainment facilities, quick-service, fast-casual & full service restaurants), Jet Reports pentru crearea, programarea și distribuirea automată a rapoartelor direct din Microsoft Dynamics 365 Business Central sau Power BI pentru vizualizări ale istoricului, a situației curente și predicții ale operațiunilor de business.
Departamentele financiar-contabile ale companiilor care activează în turism pot beneficia de: Arggo Localization care asigură conformitatea cu reglementările financiare și fiscale din România, Arggo SAF-T care facilitează schimbul electronic de date între contribuabili și autoritățile fiscale și RO e-Factura pentru emiterea, transmiterea și recepționarea facturilor în format electronic, într-un mod standardizat și securizat.
Cea mai mare provocare în sectorul ospitalității este adaptarea la era marketingului digital, care se concentrează mai mult ca niciodată pe satisfacerea nevoilor și cerințelor personalizate ale clienților, acordând în același timp o atenție deosebită costurilor și eficienței operaționale.
Aceste soluții sunt versatile și se pot adapta oricărei dimensiuni de afacere din industria turismului. Ele beneficiază de expertiza noastră în implementare integrală și suport pe termen lung. Oferim parteneriate eficiente cu diverse industrii. Contribuim esențial la digitalizarea proceselor de afaceri și optimizarea operațiunilor. Ne adaptăm la nevoile unice ale fiecărui client, oferind sprijin pe tot parcursul procesului de implementare și post-implementare.
Automatizarea proceselor pentru a permite echipei dvs. să se concentreze pe activități strategice de afaceri
Istoric precis al datelor clienților
Gestionarea optimizată a resurselor
Gestionarea eficientă a reclamațiilor și recenziilor
Prin digitalizarea rezervărilor și optimizarea proceselor de gestionare a resurselor, companiile din turism au redus costurile operaționale, îmbunătățind eficiența generală.
Adoptarea unor soluții integrate de management al rezervărilor și promovare online a contribuit la o creștere a ratei de ocupare a unităților de cazare, maximizând veniturile și utilizarea resurselor.
Prin centralizarea informațiilor, agențiile de turism și hotelurile au reușit să ofere o experiență mai bună și personalizată pentru clienți.
Automatizarea proceselor de rezervare și integrarea sistemelor de gestionare a cererilor au dus la o scurtare semnificativă a timpului necesar pentru a procesa cererile și confirmările de rezervare.
Contactați echipa noastră pentru a va ajuta
să alegeți cea mai bună soluție pentru afacerea dumneavoastră.
Fiți la curent cu cele mai recente articole de presă, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe altele din partea Arggo