Pentru retaileri, adaptarea la dinamica pieței globale începe cu implementarea de soluții ERP care optimizează operațiunile zilnice. Microsoft Dynamics 365 Business Central este un soft ERP complet, adaptabil pentru industria de retail, care oferă companiilor o platformă capabilă să optimizeze procesele de la achiziție până la vânzare. Printr-o abordare end-to-end, soluțiile Microsoft și LS Retail pentru această industrie susțin întregul proces de implementare, de la analiza inițială și planificare, până la suportul continuu post-implementare. Astfel, partenerii noștri beneficiază de flexibilitate și adaptabilitate, iar echipa noastră lucrează îndeaproape cu fiecare client pentru a oferi soluții personalizate și eficiență crescută.
LS Central este o soluție de la LS Retail dedicată industriei de retail și se integrează perfect cu Microsoft Dynamics 365 Business Central, oferind retailerilor o soluție de top pentru gestionarea tuturor operațiunilor specifice industriei. De asemenea, integrarea cu Power BI sau Jet Reports permite accesul la date în timp real, facilitând decizii bazate pe performanță și tendințe actuale. Aceste soluții se integrează armonios cu produsele de conformitate cu reglementarile locale, precum Arggo SAF-T, RO e-Factura și Arggo Localization.
Clienții din ziua de astăzi își schimbă rapid obiceiurile de cumpărare și așteptările referitoare la calitatea produselor. Sunt mai bine informați, mai interactivi și mai selectivi ca niciodată. Sectorul de Retail trebuie să se adapteze continuu și să găsească cele mai originale modalități de a ține pasul cu noile tendințe și oferte inovatoare de pe piață.
Un alt avantaj al implementării acestui software ERP pentru retail este suportul continuu și adaptabilitatea la schimbările din retail. Dincolo de implementarea tehnologică, ne concentrăm pe relația de parteneriat cu clienții noștri, oferindu-le sprijin la fiecare pas. Astfel, prin implementările Microsoft Dynamics 365 Business Central, Arggo devine un partener strategic pentru companiile din retail, dar și din alte industrii, permițându-le să-și optimizeze procesele și să-și crească productivitatea. Inovarea continuă și suportul de înaltă calitate ne definesc, furnizând retailerilor soluții eficiente și durabile care îi ajută să rămână competitivi pe piață.
Soluție integrată pentru comenzi, inventar, facturare și achiziții
Gestionarea centralizată a campaniilor, ofertelor speciale și promoțiilor
Vizibilitate totală a tuturor tranzacțiilor de la POS la contabilitate
Control în timp real asupra locațiilor și francizelor
Control centralizat al produselor și prețurilor
Măsurarea performanței pe locație
Sugestii automate de achiziție
Prezentare generală cuprinzătoare a stocurilor
Gestionarea eficientă a personalului
Creșterea traficului de clienți din magazine prin programe de loialitate și magazine online
Cuburi BI configurate pentru Retail
Companiile din retail au reușit să reducă și să amortizeze o parte din costurile asociate operațiunilor zilnice prin optimizarea proceselor de aprovizionare și gestionarea mai eficientă a stocurilor.
Digitalizarea proceselor de vânzare și integrarea canalelor de comunicare au condus la o experiență de cumpărare mai coerentă și personalizată.
Prin automatizarea fluxurilor de lucru și centralizarea datelor, retailerii au reușit să proceseze comenzile mai rapid.
Companiile din retail au obținut o vizibilitate mai bună asupra inventarului, reducând erorile și evitând situațiile de overstock sau out-of-stock.
Contactați echipa noastră pentru a va ajuta
să alegeți cea mai bună soluție pentru afacerea dumneavoastră.
We use cookies and similar technologies to enhance your experience. Consenting allows us to process data like browsing behavior or unique IDs. Withdrawing consent may impact site features and functionality.
Fiți la curent cu cele mai recente articole de presă, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe altele din partea Arggo