Distribuitorii trebuie să se asigure că toate operațiunile lor sunt optimizate cu cererea pieței. A lucra în sisteme separate pentru a stabili proiecții sau prognoze de vânzare este un substitut slab pentru a avea o imagine unică, completă și actualizată a acestei cereri.
Soluție integrată pentru comenzi, inventar, facturare și achiziții
Sugestii automate de achiziție
Comenzi-cadru pentru organizarea contractelor pe termen lung
Gestionarea eficientă a tranzacțiilor de achiziție
Monitorizarea articolelor cu serializare, urmărirea loturilor și formule de garanție
Posibilitatea de funcții avansate de gestionare a inventarului
Gestionarea clienților și furnizorilor
Organizarea înregistrărilor cu soluții de coduri de bare
Coordonarea între mai multe locații și centre de responsabilitate
Înlocuirea produselor și referințe încrucișate
Soluții EDI și XML pentru schimbul de date
Automatizarea proceselor a dus la o gestionare mai rapidă a activităților zilnice.
Optimizarea gestionării stocurilor și logisticii a avut un impact semnificativ asupra costurilor de stocare.
Implementarea Business Central a permis îmbunătățirea serviciilor oferite aceasta translatându-se în creșterea satisfacției clienților.
O mai bună coordonare și planificare a resurselor a redus considerabil timpul de livrare a produselor.
Contactați echipa noastră pentru a va ajuta
să alegeți cea mai bună soluție pentru afacerea dumneavoastră.
Fiți la curent cu cele mai recente articole de presă, soluții de afaceri, dezvoltare de aplicații, evenimente și multe altele din partea Arggo